let's dance episode 8

Avsnitt 8 och deltagarna minskar. Det blir svårare och svårare att hitta en favorit nu när alla är så bra. För tillfället är det dock i mina ögon 3 par som sticker ut, 2 par som är helt ok och 1 par som kanske inte riktigt borde vara kvar längre. Ikväll är det musikaltema (så roligt) med paso doble (dramatiskt) och jive (fartfyllt). Spännande.

♦ Mattias & Cecilia: Mattias får vara min matador när som helst ;-) Haha. Grym paso.. Älskade Cecilias outfit.
♦ Gudrun & Björn: Tyckte nog det var lite sisådär idag. Men cool klänning.
♦ Claudia & Tobias: Väldigt bra, fick en liten rysning.
♦ Willy & Charlotte: Han ser ju bara rolig ut, bjuder på sig själv och ger oss underhållningen. Men nu är det ändå dags att lämna dansgolvet.
♦ Molly & Jonathan: Enda paret som kör jive och bjöd på ett kul nummer. Hon kunde rört lite mer på fötterna men jag gillade jeanstemat.
♦ Stefan & Malin: Riktigt härligt nummer, gillade denna uppvisning.

Vad många slips det var, nyvaxat golv??

Bäst (enligt poäng): Stefan
Sämst (enligt poäng): Willy
Min favorit: Stefan Sauk
Utröstad: 
Gudryn Schyman - Ganska rätt utfall, fanns dock en som kunde åkte tidigare.. Hon har i alla fall impat stort.


Dessutom var det första avsnittet jag verkligen gillade Jessica Almenäs klänning. Skitsnygg!

Klänning från Curse, (fast Jessicas var kort).

Imorgon bär det av på loppis och om ca en timma, curling!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Piia

Jag kollade på hockeyn... tyvärr. Let´s dance hade varit roligare.

2010-02-26 @ 23:24:24
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback