nyhet hos bemz

Jag skrev för ett litet tag sedan om den utmärkta sajten Bemz. De har sedan tidigare flera designsammarbeten, bla med marimekko. Nu har de ett nystartat sammarbete med den unga svenska designern Lisa Bengtsson. Man kan se hennes design på allt från tapet och porslin till textil, kläder och bokomslag. Hon har också fått priset "årets stjärnskott” 2008 av ELLE Interiör. Det finns tre stycken härliga tyger på bemz att välja på, jag älskar tyget baronessa i färgen pink. Se nedan;


Jag är egentligen mer av enkla tyger och inte så mycket mönster men detta kan jag se på en fin kudde eller två längre fram. Än så länge ser det ut som det är tyger till möbler som gäller.
Även dessa fina tyger kan du nu klicka hem.
 
♦ Baronessa - green
♦ Sir Harald

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback