rakhyveltips

Jag tänkte tipsa om en jättebra rakhyvel. Jag är alldeles för feg för att vaxa mig och jag vill att rakningen ska gå fort. Jag använde tidigare en rakhyvel som var gjord för män, även den kom från wilkingson sword. Sedan fick jag hemskickat ett erbjudande om rakhyveln med inbyggd raktvål. Rakhyveln heter intuition plus. Du kan beställa ditt eget provpaket här. Du får en rakhyvel och refillblad. Du blir sedan abonnent och får ca var 4e månad ett nytt paket med refillblad, så länge du vill. Superbra.



Fortfarande hemma från jobbet förresten. Idag har jag fått lägga på lite förkylning också, tyvärr inte bättre ännu alltså.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

tack för tipset =)

2010-02-09 @ 16:22:47
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Alva

Det låter ju bra, kanske borde testa det då!! =)

2010-02-10 @ 13:13:28
URL: http://alviewie.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback