skor från nelly

Finkammning av Nelly.com har gett mig flera alternativ till vårskor. Det är riktigt bra priser dessutom. Någon som vet hur kvaliteten är? Jag har aldrig köpt härifrån. Men med tanke på att jag har ganska många par hemma redan så spelar kvaliteten faktiskt inte så stor roll. Jag hinner sällan slita ut skor då jag kan variera mig lite mellan alla mina par. Jag tänke längre fram bjuda på lite bilder på mina egna skor och inte bara sånt jag vill ha.
Här är ändå mina "vill ha" från nelly, indelade i fyra kategorier;


Barcelona SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM  Boel SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM 


Esther SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM  Adrienne SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM 


Malou SEK 1299, Friis&Co - NELLY.COM    Emmy SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 
Ada SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM   Cameron SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

gillade leopard pumpsen och dessa rosa =)

2010-02-18 @ 16:59:23
URL: http://missmalmberg.blogspot.com/
Postat av: Ani

fina :)

2010-02-18 @ 17:47:29
URL: http://aramian.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback