sugen på ny mobil

Jag har varit sugen på ny mobil ett tag, den jag har idag köpte jag i somras och det är en rosa Sony Ericsson C901. Den är visserligen bra men lite trist.

 

Mobilen som först fanns i min tanke var HTC Hero, en kollega har den och jag gillar den skarpt. Jag vill ha en smartphone och dessutom en fin mobil.



Idag hittade jag dock mobilen jag vill ha. Det står mellan två olika. Det är Sony Ericsson XPERIA X10 mini och Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro. Telefonerna är en mindre version än XPERIA X10 (som släpps under första kvartalet 2010). De har lite mindre funktioner, lite sämre kamera men beräknas också vara billigare än sin företrädare. Några av funktionerna dessa android-telefoner har är 5 megapixel kamera, wifi, bluetooth-stereo, radio och facebook.


♦ Sony Ericsson XPERIA X10 mini
Kommer i svart eller vit.


♦ Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro
Kommer i svart eller röd, dessutom med qwerty-tangentbord.

Det är några små funktioner förutom tangentbordet som skiljer dessa telefoner åt men tangentbordet gör att jag är mest sugen på Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro. Den är beräknad att komma kvartal 2 2010 och jag tippar då på slutet så jag får nog vänta till sommaren men jag vill verkligen ha denna läckerbit =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback