borta bra men hemma bäst!

Det stämmer allt.. Jag hade dock gärna stannat i värmen en vecka till. Det har varit helt underbart skönt. Vi har haft mellan 25 och 30 grader i stort sett hela veckan. Vi har legat och solat på stranden och till och med badat massa i havet. Resan bjöd också på en utflykt och lite småshoppande. Det kommer självklart upp lite bilder från shopping och resa. Det enda minus var nätterna, det var lite småkyligt, ca 15 grader, ingen värme på hotellet, stenhårda sängar och tunn liten kudde som kunde misstas för ett ihopvikt lakan. Men men, det är synd att klaga. För övrigt har det varit kanon och jag skulle gärna åka tillbaka. Dock en lite längre tripp och med mer pengar på fickan.
Under en vecka blir det lite prioritet att ligga på playan men på två veckor hade det funnits lite intressanta saker att göra. Det gick tex att åka helikoptertur över ön, man kunde åka ner i ubåt, det fanns delfinsafari och massa andra saker. Men det får bli en annan gång.
Nu sitter jag hemma iklädd mysset och nyinköpta tofflor med en pizza i magen. Snart ska jag nog försöka mig på att packa upp lite, fota mina nya saker och inspektera dom bilder som blev tagna. Kanske blir det inom kort ett inlägg till =)

/veronica ♥

Glömde ju!, måste absolut kolla på let's dance med, har lyckats undvika att se vem som åkte ut igår.

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback