budgetskor

Jag insåg precis att det var längesedan jag kikade in på skopunkten nu. Då jag inte har vägarna förbi någon affär så kikade jag in på hemsidan. Där hade allt kommit in lite härliga vårskor. Dessa fastnade jag för;


♦ rutiga tygskor med lågt skaft 179:-
♦ blommiga tygskor med högt skaft 199:-


♦ prickiga tygskor med lågt skaft 149:-
♦ leopardmönstrade ballerina 199:-


♦ svarta pumps med spetsdetaljer och rosett 199:-
♦ svarta pumps med zebramönster och rosett 299:-


♦ svarta remsandaletter 349:-
♦ pumps med svart mesh och rosett 349:-

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

lite vår är aldrig fel :)

2010-01-26 @ 20:07:07
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback