packat och klart

Nu är jag äntligen klar. Jag har fått sova ett par timmar. Har nu duschat och skrubbat mig till tusen, allt för att huden ska vara beredd för solen. Allt är nerpackat och jag tänkte bjuda på ett par bilder från min resväska.

Klänningar:



♦ lila (H&M)
♦ svart strandklänning (H&M)
♦ rödvit (köpt på gotland för ett par sommrar sedan)
♦ svartvit (kappahl men fått av en kompis)
♦ mönstrad (lindex)

Lite läslektyr:



♦ En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella
♦ Två nötcreme och en movibox av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
♦ Champagneflickan av Caroline L Jensen
♦ Fångad av hakkorset av Bruno Manz
♦ Jack Uppskäraren av Glenn Lauritz Andersson
Dessutom lite korsordstidningar och skvaller som inte fick vara med på bild =)

Bikinis:



båda från h&m

Skorna





♦ gamla men ursköna flipflops (La Redoute/H&M)
♦ ballerina (Vagabond)
♦ svarta remsandaler (Jimmy Choo for H&M)
♦ turkosa tygskor med kilklack (blink)
♦ bruna remsandaler med platåkilklack (bianco/scorett)

Troligtvis har jag packat för mycket, det brukar bli så. Men det är så satans svårt att veta vad som kommer till användning. Jag har ändå gått igenom kläderna gång på gång..

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback