presenter från svärföräldrarna

Igår åkte vi och fikade hos svärföräldrarna efter jobbet. Dom ville att vi skulle komma förbi. Där bjöds det på supergott grekiskt lantbröd och sedan kaffe och prinsesstårta. Trots att jag redan fått den fina resväskan av dom så hade dom köpt massa fina paket. Bla två par nya samlarskor! Nedan är dom fina presenterna; 

    

♦ rosa flätat armband i mocka (rosa bandet)
♦ badskum i olika dofter; pepparmint, citrus, lavendel och ros

   

♦ mobilsmycke, guldfärgat med en liten sko och handväska
♦ silverfärgat armband med små kulor


♦ Liquid Sky


♦ Seriously

Jag fick också en bukett med tulpaner men missade att fota dom. Ursäkta dåliga bilder men jag tog dom med mobilkameran, ska aldrig göra om det =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback