clash of the titans

Idag när vi kom hem från jobbet började jag med att diska och Micke damma av lite. Sedan blev det GI-burgare och till dessert åt vi mer glass =)
Vi har också kikat på film idag. Vi tittade på Clash of the Titans. Filmen handlar om Persius, hälften gud och hälften man. Han slår sig samman med ett gäng krigare för att utmana Hades.



Jag tyckte filmen var bra. Jag gillade att det var mer fokus på actionscenerna än överväldigande musik även om musiken gjorde sitt med. Det var riktigt snygga effekter och handlingen var helt ok. Micke hade förväntat sig mer actionscener men jag är nöjd. Det skulle väl vara början som var lite seg och jag somnade till en kvart..

Nu längtar jag till i morgon. Carro och Kenny kommer hit och hälsar på igen. Så här mycket har vi inte setts sedan jag bodde i Göteborg =) Det ska bli superhärligt. Vad vi hittar på vet jag inte riktigt ännu utan det beror nog en del på vädret med.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback