cubus

Jag har idag suttit och kikat på Cubus hemsida igen. Jag har ju fortfarande inte varit där men känner att jag vill snart göra ett besök. Micke ska in till Skövde i morgon och om jag övertalar honom att vänta tills jag slutat så åker jag med (fast med ett annat stopp än hans såklart). De ser ut att ha massa fina saker och till jättebra priser.


♦ Linnen med fruktiga tryck, 99:-/st
(vill helst ha det med vindruvor eller körsbär på )


♦ Linne med knyt i banden och animalistiska tryck, 129:-/st
(vill helst ha det med tigern på)


♦ Superfint linne med rosor längs ena sidan (inget pris på hemsidan) ♥
♦ Marint linne med fick på bröstet, 149:-


♦ Ljust gråblå jeansleggins med fina detaljer, 299:-
♦ Jeans i baggymodell ♥, 499:-
♦ Mörka jeansleggins med detaljer på knän och snygga slitningar, 179:-
♦ Klassisgt blå jeansleggins med detaljer över knän, 299:-


♦ Söt rosa rutig byxdress med halterneck knytning, 249:-
♦ Randig byxdress med knyt vid axlar och i midja, 249:-
♦ Svart kortärmad byxdress med detaljer på axlarna ♥, 199:-
♦ Blommig byxdress med knyt vid axlar och i midja, 249:-


♦ Hallonröd klänning med tunna axelband och knyt vid urringning, 249:-
♦ Klänning i halterneckmodell i rutigt tyg med fickor framtill, 249:-
♦ Svart klänning med knyt i midjan, 199:-
♦ Röd klänning med randigt liv ♥, 199:-

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Tusen tack! :)

2010-07-29 @ 03:02:22
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: hihi.

Var får jag tag i den där rosa rutiga byxdressen? :D

2011-06-02 @ 20:14:33

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback