dots and shoes

Nu har H&M igen fått in nyheter och man hittar alltid något fint. Nu är det prickar och skor jag fastnat för. Kika in i webshoppen.‏


Söt prickig klänning - 199:-


Fina bastoppar i två olika färger - 149:-


Superfina prickiga klänningar med stor rosett - 299:-


Cardigan med fastsydda pärlor, vill ha!! - 299:-


Kilklack i kork med färglada remmar - 249:-


Låga stövlar med hög klack, utsida i mocka och insida i skinn - 799:-

Nu sörplar jag lite rosé och ska fortsätta fixa klart maten till våra gäster. Vi hörs senare eller i morgon. Ha en skön kväll!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för du e med och tävlar i veckans blogg ! jag kommer medela dig när finalisterna e utsedda :)

2010-07-02 @ 21:11:17
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback