första natten med kissarna

Natten mellan fredag och lördag var ju första natten med våra bebisar och jag var lite orolig att de skulle busa massa. Det visade sig dock att dom var supersnälla. Vi gick och la oss vid ett ungefär och då låg dom båda i soffan och sov. Klockan sex vaknade jag av ett litet tassande och jamande och såg att Pepzi kom in i sovrummet. Då skulle han upp och gosa lite i sängen. Jag och Micke gick strax därefter upp men var så trötta att vi fick gå och lägga oss igen =) Vid åtta vaknade jag nästa gång och då hade Pepzi kommit upp och lagt sig på magen min, supermys! Jag somnade om snabbt och vi fick sova till tio ungefär. Sedan blev det bus såklart. Men som sagt, första natten gick jättebra.


/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback