höstmys

I Lindex webshop kan man nu hitta fina flera plagg som passar bra både kyligare sommarkvällar och särskilt nu till hösten. Det känns supertrist att börja fundera på höstkläder innan semestern ens är över men fina plagg finns det. Här fastnade jag för klänningar och jeans.


Randig klänning med trekvartslång ärm, fickor och asymmetrisk kant nertill - 299:-


Snygga jeans med raka ben och påsydda lappar fram - 399:-


Svart klänning i transparent bomullscrepe. Lätt utställd med dekorativa kanter nertill - 349:-


Enkel finstickad randig klänning - 249:-


Blommig klänning i krinklad bomull. Denna vill jag ha i höst med strumbyxor, skinnjacka och kängor - 299:-


Jeans med raka ben och dekorativa sömmar - 499:-

Har även bläddrat igenom Ellos, Halens och H&M's höstkataloger och lite favoriter har jag allt hittat. Det spar jag till en annan dag.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback