kost vecka 28

Måndagen började så klart med slarv på grund av att jag inte hann med någon lunch. På kvällen var jag knappt hemma så då blev det inget bra heller.
Resten av veckan är nog någorlunda bra matmässigt i alla fall. Det har ju blivit lite mer bröd men det får man unna sig ibland. Jag har i alla fall inte gått tillbaka helt till de gamla onyttiga vanorna.

Måndag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: -
Middag: 2 rostade smörgåsar med ost, 2 små kanelbullar och ett par kakor
Kvällsmål: 2 korv med bröd

Tisdag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Falafelsallad
Mellanmål: 2 små kakor
Middag: Tonfisksallad

Onsdag:
Frukost: En grov ostfralla
Lunch: Tonfisksallad
Mellanmål: 2 nektariner
Middag: 2 små tacopiroger

Torsdag:
Frukost: En grov ostfralla
Lunch: Kycklingtallrik med pommes
Middag: -

Fredag:
Frukost: Liten yogurt
Mellanmål: En grov ostfralla
Lunch: Laxsallad
Middag: Sommartallrik (marinerat kött, färskpotatis, potatissallad, grönsaker och tsatsiki)

Lördag:
Frukost: 2 rostade smörgåsar, 2 dl yogurt och ett glas apelsinjos
Lunch: 2 små kanelbullar från Findus
Middag: Färsfylld tortilla med grönsaker, tacosås och hemmagjord guacamole *
Snack: Lite ugnsbakade chips från OLW

Söndag:
Frukost: 2 rostade smörgåsar, en skål yogurt och ett glas apelsinjos
Lunch/Fika: Födelsedagsfika i form av bulle, kaka och tårta
Middag: Tonfisksallad

*


/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback