karen millen shoes

Hittade helt underbara skor när jag kikade in på Karen Millens hemsida idag. Alla med höga klackar så klart, fina detaljer, mönster och modeller.


♦ Fint zebramönster med inslag av rosa och blått
♦ Älskar stenarna längs klacken och upp på hälen
♦ Superfint blommönster på sommriga kilklackar


♦ Röd rosett i satin
♦ Riktigt hög kilklack i vitt med nitar
♦ Gult och trä ser riktigt fint ut. Tofsen får mig att tänka på Maria Montazami


♦ Galet häftig detalj på hälen
♦ Rosa lyx med stenar på hela klacken
♦ Tunna tunna remmar i fin gräddvit färg

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så tjusigt! Jag räknade mina skor i helgen, 78 par kom jag fram till :)

2010-06-09 @ 08:58:45
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback