kost vecka 22

Nu kör jag dessa inlägg veckovis istället för dagligen. Det blir lättare så och det kanske inte är så kul att varje dag läsa vad jag stoppat i magen. På det här sättet är det också lättare att kolla igenom veckovis vad jag ätit.

Måndag
Frukost: En dinkelfralla med ost och gurka
Lunch: Tacosallad
Middag: Köttfärsgryta med massa grönsaker
Kvällsmål: Lite osaltade blandade nötter och ett par äppleklyftor

Tisdag
Frukost: 125g yogurt
Lunch: Köttfärsgryta med grönsaker
Middag: Korv och tomatgryta med stekta grönsaker
Kvällsmål: Lite osaltade blandade nötter

Onsdag
Frukost: 125g yogurt
Lunch: Korv och tomatgryta med stekta grönsaker
Middag: Grillspett och sallad
Kvällsmål: Hallon, mango och vaniljkesella

Torsdag:
Frukost: 125g yogurt
Lunch: Grillspett och sallad
Fika: Jordgubbar, melon och vaniljkesella
Middag: Kyckling med citronsås och mozarellasallad

Fredag:
Frukost: 125g yogurt
Lunch: Kyckling, citronsås och mozarella sallad
Mellanmål: En banan
Middag: Färsfyllda paprikor och salad
Kvällsmål: Jordgubbar, hallon och vaniljkesella

Lördag:
Frukost: Yogurt med hallon, jordgubbar och kokos, till det ett ägg
Lunch: Ingen på grund av sen frukost
Middag: Grillat med grönsaker och fetaost
Dessert: Jordgubbar och vaniljkesella

Söndag:
Frukost: Yogurt med hallon och ett kokt ägg
Fika: 3 kulor glass
Lunch: En skål yogurt
Fika: 2 kulor glass
Middag: Tacosallad



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback