kost vecka 24

Denna veckan har det återigen gått bra med maten men helgen ställde till det. Jag vet med mig redan nu att det blir så nästa helg med då midsommar väntar.

Måndag:
Frukost: Lite osockrad yogurt
Mellanmål: Liten yogurt
Lunch: Tacosallad
Middag: Kyckling med three pepperssås och bulgur med tomat och gurka

Tisdag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Kyckling med three pepperssås och bulgur med tomat och gurka
Middag: Sej i ugn med räkor, skagensås och sallad
Kvällssnack: Lite nötter

Onsdag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Sej i ugn med räkor, skagensås och sallad
Middag: Marinerat kött med pepparsås och sallad
Kvällssnack: 2 rutor mörk choklad

Torsdag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Marinerat kött med pepparsås och sallad
Middag: Grillat, kött & fisk med grönsaker, fetaost och creme fraiche
Dessert: Jordgubbar och vaniljkesella

Fredag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Räk och tonfisksallad (och en bit pizzabröd)
Middag: Buffalowings med tzatziki och grönsaker
Dessert: Jordgubbar och vaniljkesella

Lördag:
Frukost: Ett ägg och en skål osockrad yogurt
Lunch/Middag: 1 korv med bröd, pastasallad, ett par skivor baguette och fruktsalsa
Dessert: Smulpaj, lite glass, 2 ballerinakex och 2 after eight bitar
Kvällssnack: Lite popcorn, en klubba och ett antal drinkar

Söndag:
Frunch: En skål osockrad yogurt med lite flingor och en passionsfrukt & en kiwi
Middag: Tacofärs, grönsaker och två pitabröd
Dessert: Klings chokladglass

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback