kost vecka 25

På grund av midsommar så har det blivit tre dagars slarv med maten. Inga promenader alls denna veckan och jag vågar knappt väga mig i morgon. Jag tror inte jag gått ner ett hekto och jag är snarare rädd att jag lagt på mig lite igen. Men nu blir det till att försöka köra igång nästa vecka på nytt. Helgen kan dock bli svår igen då vi får gäster på fredag och ska iväg på fika en sväng på lördagen.
Tror det hänger på promenader och nu får jag se till att komma ut lite.

Måndag:
Frukost: Liten yogurt
Lunch: Tacosallad
Middag: Stroganoffbitar i svampsås med ugnsgrönsaker
Kvällsmål: En kiwi

Tisdag
:
Frukost: Liten yogurt
Mellanmål: Liten yogurt
Lunch: Stroganoffbitar i svampsås med ugnsgrönsaker
Middag: Nötfärsbullar med fetaost i, till det creme fraiche och färska grönsaker

Onsdag
:
Frukost: Liten yogurt
Mellanmål: Liten yogurt
Lunch: Nötfärsbullar med fetaost i, till det creme fraiche och färska grönsaker
Middag: GI-burgare

Torsdag:
Frukost: Liten yogurt
Mellanmål: Liten yogurt
Lunch: Räksallad
Mellanmål: Jordgubbar
Mer gott: 3 kulor glass och en chokladboll

Fredag:
Frukost: En skål yogurt och allbran flingor
Lunch: 2 kulor glass
Middag: Köttbullar, prinskorv, sill, potatis, sås, lax
Dessert: Hallonpannacottapaj, jordgubbar och vaniljkesella
(och en hel del vin)

Lördag:
Sen frukost: 2 grova smörgåsar med ost, skinka och gurka, ett glas jos
Middag: Grillat med potatis, potatissallad, grönsaker och sås
Dessert: Jordgubbar och grädde
Snacks: Ostbågar och lösgodis

Söndag:
Frukost: 2 grova smörgåsar med ost, skinka och gurka, ett glas jos
"Mellanmål": 1 kanelbulle, ostbågar och lite kakor
Middag: Klyftpotatis, pepparbiff, three peppersås och grönsaker

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback