nya pjucks

Idag hämtade jag ut ett efterlängtat paket. Jag föll ju för ett par nyheter från Nelly som dök upp i ett veckobrev för någon vecka sedan, skrev om dom här. I veckobrevet så var dom vita men när dom dök upp på hemsidan fanns dom även i ljus tan, lila, bruna och svarta. Alla var jättefina och jag fick beslutsångest. Jag bestämde mig i alla fall för ljusa och det fick bli praktiskt i ljus tan. Idag kom dom =)



De är superduperfina, sköna att gå i och riktigt riktigt höga. Det är numera de högsta i min garderob. 13 cm klack och 4 cm platå så jag blir galet lång, eller nja kanske inte, men 1,74 med skorna på. Fynd blev det dessutom då jag hade 100:- rabatt på Nelly och jag är sååå nöjd.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

superfina :)

2010-06-10 @ 20:34:21
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback