pillows

Jag har ännu inte köpt något från H&M's hem-sortiment men kikade in idag och hittade mycket fint. Kuddar har de tex för de allra flesta hem. Själv fastnade jag för de lite mer romantiska kuddarna, den leopardmönstrade är riktigt fin med.

Patterns

♦ Prickig rosett 29,50:-
♦ Ränder 24,50:-
♦ Fina rosor 49,50:-
♦ Rosa leopardmönster 49,50:-

Romance

♦ Vita volanger 39,50:-
♦ Rosa rosor 99:-
♦ Rosa satinhjärta 129:-
♦ Rosa tyll 149:-

Nature

♦ Mörkt tryck på tvättat linne 49,50:-
♦ Silvrig fjäril 79,50:-
♦ Ljust tryck på tvättat linne 59,50:-
♦ Lila blomma 99:-

Colour

Dessa färglada kuddar kostar 49,50:-

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag har heller aldrig köpt något från H&M Home ännu, men nu när jag fick se söta kuddar blev jag sugen. Måste nog kika in där och se om jag hittar något som får följa med mig hem! Det verkar ju vara riktigt bra priser också!



/Ina

2010-06-22 @ 22:49:51
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback