vi ska bli föräldrar

Nu är det inte riktigt som det låter. Ingen bebis på G men om ett par veckor blir vi föräldrar till två små underbara kattpojkar. Vi var och kika på dom idag och jag fastnade såklart på en gång. Det är en liten röd kille som ska heta Simba och en liten kille som är vit och gråtigré mönstrad över rygg och fram på huvudet. Han ska få heta Elvis. De var fulla av liv men lite småblyga, det blir nog bättre när de kommit hit. Jag längtar jättemycket tills de får komma hem till oss. Men först ska här "barnsäkras" och röjas lite. Dessutom ska det köpas massa saker såsom matskålar, kattlåda, klösbräda, transportbur och leksaker.

Nu ikväll har vi ätit tacos och det blev ett bröd till med, dock fullkorn och bara ett så det känns helt ok. Nu ligger jag och kikar på sista säsongen av Ugly Betty och något mer blir det nog inte gjort idag.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Har en transportbur över som jag ärvt från mamma. Vill ni ha den? Den är för liten för min gigant. :D

2010-06-13 @ 20:28:51
Postat av: Anonym



Åh mat till katterna har ni ju redan fixat ;-)



Kram kram

2010-06-14 @ 21:21:16
Postat av: Anonym



Åh maten är redan fixad ;-)



Kram kram

2010-06-14 @ 21:21:54

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback