alessi

Alessi är en design av italienskt ursprung som bildades 1921 av Giovanni Alessi, idag ägs bolaget av hans sonson Alberto Alessi. Du kan hitta produkterna på lite olika ställen men bluebox har ett fint litet sortiment. Perfekta som presenter, eller varför inte unna sig själv en liten present. Tycker det är såå söta saker och det ska snart köpas en burk för att ha kaffet i här hemma. Här är några av mina favoriter.


Dessertskål med hjärtsked - 349:- (finns även vit)


Burk med liten gubbe i locket, flera olika färger och storlekar S-129:- (70cl), M-149:- (90cl), L-169:- (140cl)


Tandpetshållare - 275:- (även i turkost)


Lock för tandkrämstub - 95:- (även i rött, turkost och blått)


3-pack flaskkorkar "Banana Bros." - 260:-


Hade jag haft katt så "Tigrito" - 570:- (även i turkost, gult och svart)

Kika in och hitta din favorit här.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback