final fantasy XIII - första recension

Idag har det inte blivit så mycket gjort. Handlade lite mat efter jobbet och har hunnit med ett par tvättar. Jag har också lagat lunch men... Jag har blivit kär, mitt hjärta slår lite extra för Lightning, Snow, Vanille, Sazh och Hope. Det är karaktärerna jag hittills sprungit på i Final Fantasy XIII. Jag har ca 3 och en halv timma spelat och jag tror detta kommer ge mig lång njutning. Det är mycket att hålla reda på och alla möjligheter är ännu inte introducerade och jag ser fram emot allt jag har att vänta. Det är det absolut snyggaste spelet jag sett, omgivningen är helt fantastisk och då både i filmer och själva spelet. Samma sak gäller spelkaraktärerna, allt från ögon, hår och kläderna.


Lightning


Snow


Vanille


Sazh


Hope

Längtar redan till i morgon då det blir mer spel. Nu är det snart dags för sängen.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja visst är hos :) Men en riktig pain in the ass!



Gud Final Fantasy har jag inte spelat på länge. Har kört fram till X-2. XII var ju online så den testade jag inte och XII har jag inte heller kört. Visste inte ens att XIII fanns, har inte spelat ngt på länge. Spelade väldigt mycket spel när jag var liten. Har fu hängt med länge i FF serien? Min favorit är VII, så sjukt fin story.

2010-03-09 @ 23:11:55
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: adam

fick mitt ff13 idag, suttit i 9 timmar i sträck (ja precis) spelet är nog det bästa sedan ff7, sjukt bra, fattas ord för att beskriva det...

2010-03-10 @ 01:17:33

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback