fredag i london

Igår kväll när vi kom tillbaka till hotellet så tog vi en kort siesta. Efter det bestämde vi oss för att äta en bit på hotellet. Jag åt kyckling med löksås och stekt potatis, till dessert tog jag en cheescake och avslutningsvis blev det en guiness i hotellbaren. Efter maten så somnade vi ca 11 med lampan och tvn på. Det finns inte ord för hur utslagna vi var.
Idag så gick jag upp med Micke och åt lite god hotellfrukost. När han åkte till jobbet gick jag och la mig en sväng till. Därefter låg jag och planerade alla sevärdheter vi ska försöka hinna med och hur vi kan ta oss till dom =) Det var ett litet jobb men nu tror jag det är så gott som klart. Vid tolv var jag inne vid hans jobb och ca en timma senare åt vi lunch. Det blev fish n chips idag med. Efter det ytterliggare en liten shoppingtur i samma område som igår. Jag köpte två par leggins till, en film och en tunika. Ser fram emot shoppingen i centrala London imorgon, hoppas jag hittar något. Nu ska vi möta upp en annan kille som är här och jobbar och ta en öl. Efter det blir det någon mysig middag.
Kram!

ps. tusan, missar ju let's dance idag. Tror jag håller på Claudia men båda är lika värdiga vinnare. ds.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback