kvällsgöra

Idag har vi efter jobbet varit förbi svärföräldrarna för att lämna nyckeln så våra djur kan få mat när vi är borta. Varit ute med skräp och återvinning. Diskat och dammsugit. Nu har jag fått packat det som går. Hur kan det vara så svårt att packa för 4 dagar? I morgon efter duschen åker hygienartiklarna ner. Det och skor är av någon anledning lättast. I skoväg blir det dock inte mycket på denna korta tid. Det blir stövlar med klack och svarta converse, det duger bra. Älsklingen har fått en liten weekendväska medans jag tar stora väskan =) Bara utifall att det blir lite shopping. Kan ju inte komma hem helt tomhänt.
Väderprognosen säger att det ska bli mellan 12 och 16 grader torsdag och fredag, ca 10 grader lördag och söndag så det blir riktigt vårväder. Därför bli det höst/vårjackan som åker på i morgon.



Nattinatt!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmmmmbop!!! :) Hihihi, ja det var minsann tider det! Har många roliga minnen! Jo tack, allt är bara bra med mig. Hur är det med dig? Jättefin blogg du har, brukar kika in när du länkar till den på FB. Trevlig Resa!!

2010-03-24 @ 11:44:17
URL: http://stripped.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du LÄR shoppa där, du kommer ju att vara i sjunde himlen gumman!!! Var sjukt många år sen jag var där, men redan på den stenålderstiden hade jag behövt rätt mkt mer pengar med mig, för satan i gatan vad jag hittade kläder och så!!! :D

2010-03-24 @ 12:23:39

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback