let's dance episode 9

Nu är dom igång med två danser! Riktigt kul =) Det blir en salig kompott av danser vilket är sjukt kul. Ser fram emot deltagararnas andra danser. Måste också säga att Jessicas klänning inte var så rolig denna vecka, skriker tant. Jag som var så nöjd förra veckan.

Stefan & Malin
Quickstep: Tycker Stefan är bra och domarna är lite hårda. Älskar Malins paljettklänning.
Soft Shoe: Detta passade Stefan lika bra som handen i handsken.
Claudia & Tobias
Quickstep: Vilken prinsessa. Inte riktigt lika bra som andra danser men bra och hon har kul.
Bollywood: Detta är ju en superkul (och lite fjantig) dans. Claudia kan röra på höfterna.
Mattias & Cecilia
Quickstep: Rolig, fartfylld quickstep till en superbra låt.
Bachata: Hot hot hot. Det ser verkligen ut som dom tror dom står där ensamma på en strand i västindien.
Willy & Charlotte
Quickstep: Han är ju onekligen rolig i alla fall. Sambon här hemma älskar Willy och röstar tom ikväll =)
Flamenco: Hahaha, han är ju underbar! No need to say more.
Molly & Jonathan
Slowfox: Denna typ av dans passar Molly, och dom är ju så söta ihop.
Lindy Hop: Tycker hon gör lugnare danser bättre men ändå lite kul.

Bäst (enligt poäng): Molly
Sämst (enligt poäng): Willy
Min favorit: Mattias Andréasson
Utröstad: 
Stefan Sauk - Fy f*n vad dåligt! Detta var ett av mina top 3-par. Supertråkigt.



/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: maddie

man kan ju inte annat än älska Willy :) rädda Willy!

2010-03-06 @ 15:56:30
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback