let's dance final!

Nu vet ju jag redan vem som vann Let's Dance den här säsongen men måste ju titta på det ändå. Nu har jag legat med datorn i knät och kollat på dans för fulla muggar. Jag hade innan finalen Claudia som favorit för hon imponerade verkligen från avsnitt ett.
Både Mattias och Claudia gjorde underbara danser. Mattias gjorde en fartfylld quickstep och en superbra bugg. Claudia gjorde en grymt bra cha-cha-cha och en häftig salsa.
De senaste säsongerna är det för mig showdansen som avgjort vem jag in i det sista håller på och även den här säsongen. Mattias gjorde en bättre showdans. Den hade allt och visade verkligen vad han lärt sig. Claudias showdans var också jättebra, det ser ut som hon tekniskt är en mycket bra dansare men jag tror det var ett litet misstag att välja något så lugnt och känslomässigt. Hon borde gått på lite fart och action enligt min mening.

Stort grattis Mattias!


Vi får ju absolut inte glömma Claudia som gjorde en superbra säsong och även om 2a plats måste kännas surt så är det ju faktiskt en väldigt bra placering.


Vem tyckte du skulle vunnit?

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback