london

Äntligen är allt klart. Jag och älsklingen ska till London. Idag har vi fått hotell och flygbiljetter bekräftade. Micke fick förfrågan från jobbet att göra lite arbete i London torsdag och fredag nästa vecka. Vi passade då på att ta ledigt för mig och boka ett par extra hotellnätter. Så nu kommer vi vara där torsdag tom söndag. Tror vi är framme på morgonen och åker hem på kvällen så man kan säga att vi kommer att ha 4 dagar. Det blir spännande att se vad jag ska hitta på när han jobbar men jag misstänker att det finns saker att hitta på. Ska bli såå roligt att åka dit, har aldrig varit där innan. Hoppas på lite sightseeing och lite shopping.



Jag längtar verkligen, det är så skönt att hela tiden ha små saker att se fram emot nu innan våren.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

åh fasen va avis jag blir! har heller aldrig vart där o vill verkligen åka dit!

2010-03-15 @ 19:50:10
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback