mer anna anka

Nu är hon tillbaka. Jag har precis tittat på Anna Anka söker Assistent. I åtta avsnitt kommer vi få följa 10 svenskar som tävlar om jobbet som Anna Ankas personliga assistent. De kommer utsättas för olika utmaningar och uppdrag.
Hon är ju faktiskt underhållande och även om avsnittet nu bara handlar om henne känns hon lite mer nedtonad än när hon var med i Svenska Hollywoodfruar. Det kan ju bero på att hon inte måste ta lika mycket plats för att vara i fokus.
Däremot känns det ju som att de flesta som sökt jobbet bara vill synas i tv och bli lite "kända". Kan ju vara någon som är där för att dom faktiskt vill men jag tror inte det.
Det blir intressant att titta på i fortsättningen.



Missade du avsnittet så finns det att se på tv3 play.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback