nyfriserad

Idag har jag varit hos frisören. Jag försökte ju mig på en blondering för ett par månader sedan och håret var oerhört slitet så det fick kapas av en bit. Känns så skönt att verkligen klippt bort det trista slitna. Det blev lite kortare än planerat men jag är jättenöjd, bestämde mig i sista sekund för vad jag skulle göra.

innan:


efter, framifrån:


efter, bakifrån:


Vad tycker du?
Nu ska det bara färgas lite, lite mörkare vilket troligtvis görs i morgon. (Bilderna är tagna med mobilkamera så kvaliteten är sådär.

Nu tittar jag på Stjärnkockarna och efter det blir det Svenska Hollywoodfruar och Boston Tea Party.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt!!! Blev sugen på att göra nåt annat än att "bara toppa lite" nu. :-)

2010-03-08 @ 21:57:52
Postat av: maddie

det ser fint ut ;)

2010-03-08 @ 22:48:39
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: hanna

Jättefint!!! :)

2010-03-08 @ 23:26:25
URL: http://hanneli.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback