prepp möter trash

Jag avslutar kvällen med ett inlägg baserat på något jag nyss läste på aftonbladet här. Amy Winehouse ska tydligen designa en kollektion för Fred Perry. Även om Amy råkar sjunga bra och har emellanåt någon fin klänning så tror jag de flesta asocierar henne med lite mindre smickrande outfits. Jag tappade hakan när jag läste detta. Men vem är jag att döma? Det kan ju sluta superbra (vilket det troligtvis gör också).




Kollektionen ska lanseras i oktober och det ska bli en kollektion med 50-talsinspirerande kläder först och främst i svart och rosa. ENligt WWD.com så har hon gett avgörande synpunkter på färg, passform och proportioner. Kollektionen kommer dessutom bestå av den klassiska pikétröjan.
Vad tror du om detta sammarbete?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar Fred Perry, Amy och 50-tal så jag tror det kommer bli en hit!! Svart och rosa blir nog bra det också.. :)

2010-03-18 @ 09:28:04
URL: http://hanneli.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback