the dead outside

Igår såg vi också på film, vi tittade på The Dead Outside. Den handlar om en neurologisk pandemi som har tagit död på större delen av befolkningen. April, en ung mysterisk kvinna med ett mörk förflutet  har överlevt länge ensam på en isolerad farm och slutligen hittar Daniel dit. Daniel tror desperat på att det finns hopp om ett botmedel medan April klarar sig bra själv. De två börjar anpassa sig på farmen tillsammans men rätt som det är dyker en främmande kvinna upp på farmen och de konfronteras med en ny fiende, ännu dödligare än den utanför inhägnaden.



Detta var något av det sämsta jag sett. Först trodde jag det var för att jag var så sjukt trött men det kan det inte ha varit. Den är seg och långtråkig. Det händer absolut ingenting i den. Jag förstår inte alls vad den går ut på eller om den ens har någon mening. Har du haft någon fundering på att se denna så glöm det. Riktig skit enligt min mening.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Sv: vad roligt, då är du med och tävlar om att bli en av finalisterna :D Tack så mkt för komplimangen, din är också jätte fin:D

2010-03-08 @ 19:58:43
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback