the decent: part 2

Till vårt nyttiga snacks blev det idag också film, känns som det var länge sedan nu. Vi såg The Decent: Part 2 som är uppföljare till The Decent som kom 2005. Om du inte sett första filmen så läs efter bilden där jag skrivit vad jag tycker.
Uppföljaren handlar om Sarah Carter som lyckats ta sig ur ett stort grottsystem skräckslagen. Då hon inte kan förklara vad som hänt eller varför hon är täckt i sina vänners blod tvingas hon tillbaka ner för att hjälpa till att hitta hennes fem vänner. Räddningsteamet beger sig ner och Sarah börjar snart få små minnesbilder och börjar komma ihåg vad som hänt...



Jag tycker filmen var bra, den fick mig att hoppa till ett par gånger och den är ganska läskig. Den är dock inte riktigt lika bra som första filmen men absolut sevärd. Slutet var dock lite oväntat och tyvärr upplagt för ytterliggare en film, men det återstår att se.

Nu blir det att slökolla på Collateral och snart sova lite.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback