underbar vår på lindex

Jag fick mail från Lindex i fredags och insåg att jag inte varit inne och kikat på vårens kläder ännu. Satte mig och gick igenom kläderna och hittade jättemycket fint. Lindex blir verkligen bättre och bättre för varje säsong. Det var inte längesen jag enbart handlade underkläder där. Detta vill jag ha.


Långärmad aprikosfärgad skjorta i längre modell - 249:-


Militärgrön långklänning - 399:-


Gräddvit blus i lång modell med fina detaljer - 349:-


Sockersöt rosa klänning - 299:-




Långskjorta i ljus gammelrosa - 299:-


Smårutig rosa blus - 149:-


Stark rosa blus, snyggt till vita jeans - 199:-


Himmelsblå luftig tunika - 199:-


Ljus turkosfärgat långt linne - 149:-


Jeansshorts med snygga slitningar - 249:-


Underbart blommig väska - 149:-

Detta är dessutom bara en liten del. Det finns mer! =)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om ett halsband från MissDee?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen hittar du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott!

2010-03-21 @ 15:13:38
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Lindisz

Snygg blogg..... :) .... den långa ljusblåa linnet är skitsnyggt.... har själv ett sånt fast i svart...

2010-07-14 @ 16:40:19
URL: http://lindisz.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback