vår på tv

Igår såg jag säsongstarten av Boston Tea Party på kanal 5.

Jag älskar verkligen detta program med Filip och Fredrik, tror det är ett av dom bästa med radarparet enligt min mening.

Fler program jag tänkt att se som är premiärer eller säsongsstarter inom det närmaste är;
Cougartown - 2 mars på kanal 5

Courtney Cox spelar singel tonårsmamma i 40-årsåldern i ny komedi. Gillar Courtney och måste ge detta en chans.

Dating in the dark - 2 mars på kanal 5

3 män och 3 kvinnor får i varje avsnitt dejta varandra i totalt mörker. Är det insidan eller utsidan som räknas? Kan bli sjukt roligt.

Fuskbyggarna - 3 mars på tv4

Martin Timell och Lennart Ekdal hjälper svenska familjer som blivit utsatta för fuskbyggare. Intressant!

Sveriges värsta bilförare - 4 mars på tv4

Helt fascinerande att folk kan vara så galet dåliga på att köra bil (tycker hon som inget körkort har). Bra underhållning =)

Stjärnkockarna - 8mars på tv3

Sex kändisar lagar mat för en jury. Jag är just nu helt hooked vid matlagningsprogram och tror detta kan vara bra.

Ballar av stål - 14 mars på kanal 5

Vet inte om detta program behöver någon vidare presentation. Ibland liiite för mycket men över lag kul program.

Härlig vår på tv helt enkelt =)
/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, jag ska också se rätt många av de där programmen med start på Dejting in the dark.. :)och stjärnkockarna blir ju bra säkert. jag är också hooked på matprogram! :)Sveriges värsta bilförare såg jag förra säsongen och det var sjukt roligt faktiskt, hoppas dessa blir lika bra.. :)

2010-03-02 @ 19:58:09
URL: http://hanneli.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback