alice in wonderland

Veckan avslutades med filmen Alice i Underlandet. Har velat se den sedan den släpptes men det fick vänta till idag. Filmen handlar om 19-åriga Alice som återvänder till en magisk värld från hennes barndom. Hon möter gamla vänner och får snart veta sitt öde.
Det finns så många posters till denna film att det är svårt att välja. Dessa tre är dock gudomliga;







Denna film är verkligen en saga för vuxna och jag känner faktiskt att Tim Burton borde klassas som ett riktigt filmgeni. Filmen är fantastiskt bra gjord med riktigt bra skådespelare. Vem älskar inte Johnny Depp? Däremot så kan jag tycka att filmen är bra men den är så bra gjord att det tar lite överhanden från storyn. Det enda jag kan tillägga är att du ska se den!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback