apoliva

Nu står jag i köket och lagar mat. Vi kom hem lite senare idag då vi var förbi hos svärföräldrarna en sväng. De åker till solen i morgon så det fick bli lite fika. En liten skiva kanellängd och en jordnötskaka kunde jag inte tacka nej till =(
Innan dess var jag förbi apoteket och köpte ett bandage, jag har haft ont i min vänstra handled i över en månad nu och ska testa att linda den.
Där hittade jag också Apolivas läppbalsam i doften "en dröm av solmogna frukter och passion" och det stämmer verkligen. Den luktar underbart och man blir alldeles len om läpparna =)



Snart är maten klar, hörs lite senare!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

då tittar jagin igen senare då:)

2010-05-25 @ 19:22:17
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback