did you hear about the morgans?

Jag skrev ju att vi såg på film på hotellet igår. Det fanns några olika filmer man kunde välja på och det blev Did you hear about the Morgans? Den handlar om Paul Morgan (Hugh Grant) och Meryl Morgan (Sarah Jessica Parker), ett par som precis separerat och är ute och äter en middag. De ser då ett mord och mördaren ser att de bevittnat händelsen. De båda är riktiga storstadsbor som nu förflyttas tillsammans till en liten ort mitt ute i ingenstans..



Micke var supertrött och somnade en halvtimma in i filmen men jag kikade allt klart. Filmen var helt ok. Ganska förutsägbar som denna kategori film faktiskt oftast är. Men det var en kul story och jag gillar både Sarah Jessica Parker och Hugh Grant så helt klart godkänd.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback