mina sandaletter

Nu fortsätter jag visa mina skor och idag en kategori som är raka motsatsen mot dagens tråkiga grå väder. 6 par skor hamnar i kategorin sandaletter och här kommer dom.


Röda "finskor" som jag inte alls vet vart jag köpt.


Vitt tyg och träklack - Detta skulle kunna vara H&M men är osäker


Dessa är klarare lila i verkligheten, aldrig använda men så sjukt snygga - Bianco


Gräddvita med ett metallband av blommor framtill. Köpta i år, blivande favvisar - H&M


Mörkbruna sandaletter med liten platå från Novita - Scorett


Sandaletter med nitar som ännu inte fått sitta på. Köpta vintern 09/10 - Jimmy Choo for H&M

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt skor! De från H%M har jag också funderat på :) Ha en bra helg!

2010-05-14 @ 10:09:23
URL: http://nennsan.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback