mina varma flats

Har helt och hållet glömt av att fortsätta visa mina skor. Nu kommer jag till mina skor utan klack som används mestadels under höst och vinter. Inte så rolig kategori med skor men dom ska visas dom med.


Vita gummistövlar med snörning och grå blomdetalj - Ellos


Bruna tjocka vinterstövlar med spännen, päls och liten kilklack. Underbara på vintern - Skopunkten


Mockaimitation, kilklack, päls och snörning - Johanssons


Dessa har jag glömt av, köpte dom för att dom var rosa och bara kostade 49kr vintern 09/10 - Sport-inn


Mina varmaste skor, svarta moonboots från Björn Borg - vet ej vart dom är köpta, kanske Johanssons


Sköna stövlar som använts hela vintern - Ellos


Lägre sko med snörning bak till - H&M

Nästa inlägg blir min stövletter.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback