motion 25 maj

Detta blir ett av två olika typer av inlägg som dyker upp i min nya kategor. Självklart kan det dyka upp lite annat med. Jag ska återge dagens träning samt försöka skriva mina tankar och känslor kring detta =)

Idag tänkte jag ju självklart att jag inte orkar träna men man går inte ner i vikt av att ligga i soffan så det var bara att ta sig i kragen. Jag satt i soffan nästan en timma efter maten och bytte sedan om till träningskläder. Idag blev det:
♦ 17 minuter på crosstrainer
♦ Övningar med gummiband för biceps, triceps och axlar

Det kändes ungefär som att jag skulle dö. Bara flåset i sig är jobbigt som tusan. Ett par minuter in så kändes det som någon skar i låren på mig. Här snackar vi otränad. Föreställ dig att du kör ett tugnt spinningpass och kör på max, mjölksyran kommer och instruktören ber dig står upp...

Nu är det tv och eurovision som gäller =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback