percy jackson - kampen om åskviggen

Idag blev det mer film. Vi ramlade över Percy Jackson - Kampen om Åskviggen. Filmen handlar om Percy Jackson, en helt vanlig tonåring som helt plötsligt upptäcker att han är halvgud. Zeus åskvigg har blivit stulen och Percy anklagas. Han ger sig tillsammans med sina nyvunna vänner ut på ett äventyr för att hitta föremålet och lösa gudarnas konflikt.



Denna är bra. Den har snygga effekter, bra skådespelare och bra story. Vi hade innan trott att den skulle vara lite löjligare och lite mer tonårsfilm men det tycker jag nog inte att det är. Trots att filmen är bra och jag tycker att den är sevärd så väntar vi här hemma på spänning efter Clash of the Titans.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback