primer

Jag har för första gången idag testat en primer under mitt smink. Jag klickade hem Sheer Cover's Base Perfector för någon vecka sedan.



Jag tyckte det fungerade bra, den drog ihop porerna som lovat och min foundation har suttit lite bättre än i vanliga fall. Det finns lite kvar att önska men jag är i alla fall nöjd. Primern kostar 149:- och jag köpte den här.

Jag beställde också Sheer Cover's Kabuki Brush som täcker min mineralfoundation fint men som tyvärr dröser strån. Bra pris men dålig kvalite.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Testade en sån i helgen och den funkade väldigt bra! Kommer inte ihåg vad det var för märke dock, ska kolla detta :)

2010-05-10 @ 19:33:16
Postat av: Sabina

Vilket bra pris =) jag använder Face perfect primer

2010-05-11 @ 10:42:33
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback