wolfman

Ikväll till middagen blev det film. Denna söndag bjöds det på the Wolfman. Filmen handlar om Lawrence Talbot (Benicio Del Toro) som återvänder till sitt familjehem efter att hans bror försvunnit. Han återförenas med sin far (Anthony Hopkins) och beger sig ut för att leta efter sin bror. Han blir då varse om det brutala öde som väntar honom.



Denna film är en mörk men absolut bra version av varulven. Jag tycker dock att den är lite segstartad men blir bättre och bättre. Det är dessutom en bra skådespelaruppsättning i filmen. Gillar man lite "övernaturliga" filmer så är denna värd att se.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Den där hade jag tänkt se när den kom, men har hunnit glömma den :) Får se om vi hyr den nån dag :)



Okej, hoppas det löser sig då!

2010-05-23 @ 22:20:58
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback