nails

Efter fikan igår så gick vi över till färgaffären i Götene som är den enda butik som säljer smink. Jag kom hem med ett puder, täckstift, ett överlack och ett svart graffitilack. Jag har letat som tusan efter ett svart (eller vitt) grafittilack från isadora men det har varit slut överallt. Jag trodde det var limited edition men nu dyker det upp i affärerna igen.

Jag skall testa och visa bilder men just nu är mina naglar kassa som tusan, de har gått av och flikar sig så dom får vårdas lite först.
På coop hittade jag dessutom världen sötaste pincett som jag var tvungen att köpa då min gamla bra är borta och den andra jag har är kass.

Rosa med ett fint hjärta - 19kr

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback