talika lipocils expert

För ett par veckor sedan beställde jag från Campadre till nedsatt pris Talika Lipocils Expert.
Det är en gel som med naturliga ingredienser skall ge längre mörkare och mer böjda ögonfransar på 30 dagar. Undersökningar visade att längden ökade med 36%, färgen intensifierades med 50% och böjen på fransarna ökade med 50%.

Jag fick ge 215kr och på andra ställen kostar den 359kr. Då jag tyckte det var ett bra pris tänkte jag att jag ska ge det ett försök och kör igång på måndag. Den ska användas morgon och kväll och jag lovar före och efterbild om en månad. Efter en månad skall det användas en gång om dagen men jag får se om jag fortsätter. Det beror på resultat och hur dryg den är. Hoppas den fungerar bra i alla fall, jag håller tummarna.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback