bilder från mallorca - del 1

Nu tänkte jag visa lite bilder från vår tripp. Det kommer fler bilder på blanda annat både mat och shopping från resan.


När vi på tisdagen var framme på hotellet hade klockan hunnit bli två så vi började med ett par timmar på en liten liten strand nära hotellet


Mitt underbara ressällskap Carro


Ser du att vi hade havsutsikt från balkongen =)


Jag och pappa på middag en kväll (han och en vän var i en grannort ett par dagar in på vår resa)


Jag på balkongen en eftermiddag


Lite djur fanns det men tack och lov inte massa insekter. Denna gräshoppa satt i palmen utanför vår balkong.


En liten ödla hälsade på oss en kväll med


Härlig utsikt varje dag på stranden


Ljumma härliga kvällar som jag redan längtar tillbaka till!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback