home sweet home

Igår kom jag hem från Mallorca och jag har haft det toppenbra. Dagarna har mest bestått av sol, bad, god mat, lite shopping och massa skratt. En typisk dag har sett ut så här;
08:30 Upp ur sängen och över till affären för att köpa färskt bröd
09:00 Frukost på balkongen och lite fix för stranden
10:00 Vi låg klara för att sola på var sin solstol med kylväskan fylld med vatten, öl och frukt
16:00 Nu började det bli dags att efter massa sol och en hel del bad gå tillbaka till hotellet för ett dopp i poolen och lite relax på balkongen
19:00 Rört oss mot "stan" för mat och oändligt kikande i alla små turistbutiker som hade samma trams som den innan. Ändå fanns det såklart lite att shoppa.
23:00 Tillbaka på rummet, varvade ner lite och i sängen med en bok för att ladda för morgondagen

Låter som vi hade det tufft va ;-)

Igår så blev vi hämtade med buss till flyget tjugo över åtta. Inte förrän halv fyra stod vi på svensk mark igen och hemma i lägenheten var jag ungefär vid sex. Då blev det pizza, mys i soffan till en film och uppackning.

Lite mer bilder från resan och shoppingen kommer. Nu ska jag bara komma in i den vanliga rytmen igen. Det har varit toppen men hemma är ändå bäst.
Tack Carro för en härlig vecka!



/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv, har haft det super. Borta bra men hemma bäst som du sa.. Även om man längtar tillbaka till värmen nu. Men nästa år åker vi 4 nånstans =)

2010-09-16 @ 11:15:42

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback