shoppingsug på H&M

Jag har inte förrän nu hunnit kika in i några webshoppar. Nu blir det till att sukta efter höstens skor och kläder. Ikväll har jag tagit mig en titt på H&M och det som finns under Nyheter för tillfället och där finns ju massa!


Mysiga cardigans, tröjor och ponchos att ha till leggins eller jeans


Jättefin fodrad jacka som jag är riktigt sugen på, vill prova..


Klänningar och tunikor att matcha med stickade på benen och grövre boots


Fina mjuka byxor som är lättmatchade


Enkla, snygga och billiga boots


Finaste morgonrocken!

Blir ju helt tokig, vill in och shoppa massa nu men ska se om jag kan spara lite på denna lönen istället och ta en riktigt shoppinghelg i oktober..

Snart naptime.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

H&M hade massor av nyheter idag, men jag fastnade inte för så mycket...

2010-09-16 @ 23:38:16
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Åh, den där morgonrocken vill jag ha! ^^

2010-09-19 @ 00:37:35
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback